Založ si blog

reklamné predmety

Ahojte, minulý týždeň mi došli reklamné predmety s logom a menom firmy. Čo všetko to zahrňovalo? Písacie potreby, kľúčenky, tašky, peňaženky, dáždniky a hodiny. S takýmto procesom som mal v minulosti dosť veľa problémov, keďže som nikdy nebol spokojný s kvalitou, tlačou atď. Objednával som si veľa kusov a cena nikdy nebola najnižšia. Teraz som si objednával u jednej firmy (Kreativa.sk) ktorú som chcel vyskúšať. Konečne som bol spokojný s kvalitou týchto reklamných predmetov. Boli presne také aké som chcel, aké som si vybral na ich stránke na internete. Navyše aj cena bola celkom dobrá, ale hlavne, že už tá kvalita spĺňala moje očakávania. Ak niekto má, alebo mal v minulosti podobný problém ako ja, tak by som im odporúčal určite vyskúšať si reklamné predmety spraviť tu. Chcem si ešte spraviť reklamnú tabuľu, ktorú tiež vedia zrealizovať. Dúfam, že tiež bude spĺnať moje očakávania.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 993x
Priemerná čítanosť článkov: 993x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy